Historia zmian : Obsługa interesantów
I. W kwestii informacji o kursowaniu pojazdów MPK Lublin Sp. z o.o. prosimy dzwonić pod całodobowy numer telefonu (081) 525 32 46
II. Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania MPK prosimy kierować do Nadzoru Ruchu pod numer telefonu (081) 525 32 46
III. Przyjęcia Interesantów w sprawach skarg i zażaleń:
Kierownik
Centrum Obsługi Klienta i Marketingu
Agnieszka Musur
(pokój nr 9)
w każdy poniedziałek w godzinach od 13:00 do
15:00
IV.
Kontrola biletów
Skargi
i wnioski rozpatrywane są:
od poniedziałku do czwartku w
godzinach od 7:00 do 17:00
w piątek w godzinach
od 7:00 do 15:00
Al. Kraśnicka 25, pok. nr 2
tel. 75-04-166
V. Sprzedaż Biletów
1. Centrum Obsługi Klienta (COK) przy al. Kraśnickiej 25 i Przystankowej 1
poniedziałek
- piątek 7:00 - 17:00 w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od
7:00 - 12:00
2. Centrum Obsługi Klienta (COK na Miasteczku Akademickim)
ul. Sowińskiego 12 p. 23
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
3. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Grygowej
poniedziałek
- piątek 7:00 - 14:30
4.
Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Paderewskiego
poniedziałek
- piątek 9:00 - 17:00
5.
Punkt Obsługi Klienta (POK) przy Pl. Dworcowym (PKP-pętla nawrotowa)
poniedziałek
- piątek 8:00 - 16:00
6.
Punkt Obsługi Klienta (POK) przy Drodze Męczenników Majdanka (pętla
nawrotowa)
poniedziałek
- piątek 8:20 - 16:20
7.
Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Chodźki (pętla nawrotowa)
poniedziałek
- piątek 9:00 - 17:00
8.
Punkt Obsługi Klienta (POK) w Abramowicach (pętla nawrotowa)
poniedziałek
- piątek 8:10 - 16:10
Powrót