Historia zmian : Obsługa interesantów
I. W kwestii informacji o kursowaniu pojazdów MPK Lublin Sp. z o.o. prosimy dzwonić pod całodobowy numer telefonu (81) 525 32 46
II. Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania MPK prosimy kierować do Nadzoru Ruchu pod numer telefonu (81) 525 32 46
III. Skargi i zażalenia dotyczące kursowania komunikacji przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-15:00 (pokój nr 8) pod numerem telefonu (081) 75-04-150
IV. Skargi i zażalenia dotyczące kontroli biletów przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-15:00 (pokój nr 1) pod numerem telefonu (081) 75-04-168
V. Kierownik Centrum Obsługi Klienta i Marketingu MPK Lublin Sp. z o.o. - Sławomir Smarzewski przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 13:00 do 15:00 (pokój nr 9)
VI. Sprzedaż Biletów
i Przystankowej 1
poniedziałek - piątek 7:00 - 17:00
w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od 7:00 - 12:00
2. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Grygowej
poniedziałek - piątek 7:00 - 14:30
3. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Paderewskiego
poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00
4. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy Pl. Dworcowym
(PKP-pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00
5. Punkt Obsługi Klienta (POK)
przy Drodze Męczenników Majdanka (pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:20 - 16:20
6. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Chodźki
(pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:50 - 16:50
7. Punkt Obsługi Klienta (POK) w Abramowicach
(pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:10 - 16:10
Powrót